Aantal | |
Totaal | |
Totaal verzendkosten | Gratis verzending! |
Totaal |
Verzending & levertijdLET OP! Aangezien wij afhankelijk zijn van de postdiensten van PostNL, kan de levertijd door onvoorziene omstandigheden (zoals drukte of vakantieperiodes) soms iets langer zijn. Bij Inglot Benelux worden alle standaard bestellingen binnen Nederland met PostNL geleverd. Zo worden alle bestellingen die op werkdagen voor 15:30 uur worden gedaan, de eerst volgende werkdag waarschijnlijk geleverd. Je ontvangt van ons altijd een mailtje met een Track & Trace code van PostNL. Zo kun je precies zien wanneer jouw bestelling wordt geleverd. Wij versturen alle bestellingen voor 15:30 dezelfde dag nog. Is jouw pakketje zoek geraakt?Heb je binnen 5 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling. Niet thuis? Geen probleem!Als je op het moment van bezorging niet thuis bent zijn er 3 mogelijke opties:
VerzendkostenStandaard verzending Nederland (€3,95) & België (€7,95) Voor het verzendklaar maken, controleren en het afleveren van de bestelling, betaal je een bijdrage per bestelling. Bij iedere bestelling onder de €30,- wordt een standaard verzendbijdrage van €3,95 doorberekend, ongeacht of het gaat om brievenbuspost of pakketpost. Bij iedere bestelling boven de €30,- is de verzending gratis. De verzendkosten voor een bestelling in België bedragen altijd €7,95, ongeacht of het gaat om brievenbuspost of pakketpost. Mocht je meerdere bestelling plaatsen op dezelfde dag of in één weekend, dan is het in sommige gevallen nog mogelijk om deze bestellingen samen te laten versturen. Neem op dezelfde dag vóór 15:30 uur telefonisch contact met ons op (als je meerdere bestellingen hebt geplaatst in één weekend, graag de eerstvolgende maandag voor 15.30 uur contact opnemen). Wanneer jouw eerste bestelling al verzendklaar is gemaakt, dan worden voor beide bestellingen apart verzendkosten in rekening gebracht. Cadeautje laten bezorgen?Wij leveren jouw bestelling op elk gewenst adres af: op je werkplek, bij familie, vrienden of buren. Vermeld het gewenste adres bij elke bestelling. Indien je geen ander afleveradres opgeeft, wordt het pakje verstuurd naar het factuuradres. Ik heb een verkeerd afleveradres ingevuld. Wat nu?Neem direct contact op met onze klantenservice (bij voorkeur bellen: 0318 769 286). Dan zijn er 3 mogelijkheden:
|
|
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang direct 15% korting op je eerste bestelling!*