Aantal | |
Totaal | |
Totaal verzendkosten | Gratis verzending! |
Totaal |
![]() |
Een bestelling plaatsenHoe kan ik iets in jullie webshop bestellen? Volg onderstaande stappen!Stap 1. Winkelmand
LET OP! Producten worden nooit gereserveerd zodra ze in jouw winkelmandje zitten. Pas zodra wij een volledig afgeronde betaling hebben ontvangen, worden de producten voor jou gereserveerd. Hiermee wordt voorkomen dat niet afgerekende winkelmandjes jouw gekozen items kunnen blokkeren. Stap 2. AfrekenenIn onze kassa vragen wij je om enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heb je al een account? Log dan eerst in. Zo vullen wij de gegevens automatisch voor je aan. Controleer deze voordat je verder gaat naar de verzendmethode. Stap 3. VerzendenJe hebt bij INGLOT meerdere keuzes in de bezorging van jouw bestelling. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of zelf af te halen bij een afhaalpunt van PostNL. Ook kun je ervoor kiezen om jouw bestelling bijvoorbeeld op je werk te laten bezorgen. In dit geval wijkt het factuuradres af van het afleveradres. Jouw aflever- en factuuradres kun je aanpassen tijdens het afrekenproces bij de voorgaande stap. Stap 4. BetalingVervolgens kies je de gewenste betaaloptie. Al onze betaalopties zijn beschikbaar in de kassa, je hebt hier de keuze uit verschillende betaalopties, waaronder Paypal, iDeal en Creditcard. Het is helaas niet mogelijk om jouw aankoop achteraf te betalen. Stap 5. Controleer jouw bestelling
Veilig bestellenOmdat online shoppen steeds populairder wordt en er dagelijks ontzettend veel nieuwe webwinkels bijkomen, is het belangrijk dat je er zeker van bent dat je op een veilige manier kunt winkelen. Bij INGLOT kun je altijd winkelen in een beveiligde omgeving. Wij zorgen ervoor dat al jouw persoonlijke gegevens veilig worden bewaard. Daarnaast worden jouw gegevens nooit verstrekt aan derden. Zo ben je er altijd zeker van dat je op een veilige manier jouw make-up kunt shoppen bij INGLOT. Je bestelling volgenNatuurlijk wil je graag weten wat er gebeurt met jouw bestelling. Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Je kunt hier ons bezorgschema bekijken. Voor de actuele status van je bestelling kun je in jouw account kijken waar jouw bestelling zich op dat moment bevindt. Wanneer we jouw verzending hebben aangemeld bij PostNL, ontvang je een mailtje met daarin een Track&Trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Een bestelling annuleren of wijzigenNadat je jouw bestelling volledig hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending. Wil je jouw bestelling toch nog wijzigen of annuleren? Zorg dan dat je dit zo spoedig mogelijk telefonisch aan ons doorgeeft. Zolang de status van jouw bestelling nog op de status 'betaling geaccepteerd' staat, zijn jouw producten nog niet ingepakt. Op het moment dat jouw bestelling al wordt klaar gemaakt voor verzending (status: bestelling wordt verwerkt), is deze niet meer te annuleren. Eventuele retourkosten of verzendkosten voor een nieuwe bestelling zijn dan voor eigen rekening. Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?Omdat de voorraden van onze Brand Store en webshop soms van elkaar kunnen verschillen, is het helaas niet mogelijk om jouw bestelling op te halen in onze winkel. |
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang direct 15% korting op je eerste bestelling!*