Shipping policy

Verzending & levertijd

Bij Inglot Benelux worden alle standaard bestellingen binnen Nederland met PostNL geleverd. Zo worden alle bestellingen die op werkdagen voor 15:30 uur worden gedaan, de eerst volgende werkdag waarschijnlijk geleverd. Je ontvangt van ons altijd een mailtje met een Track & Trace code van PostNL. Zo kun je precies zien wanneer jouw bestelling wordt geleverd. Wij versturen alle bestellingen voor 15:30 dezelfde dag nog.

LET OP! Aangezien wij afhankelijk zijn van de postdiensten van PostNL, kan de levertijd door onvoorziene omstandigheden (zoals drukte of vakantieperiodes) soms iets langer zijn. 

Is jouw pakketje zoek geraakt?

Heb je binnen 5 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling. 

Niet thuis? Geen probleem!

Als je op het moment van bezorging niet thuis bent zijn er 3 mogelijke opties:

  1. De postbode laat een briefje in de brievenbus achter met daarop een code waarmee je via internet een nieuwe bezorgdag en eventueel andere locatie kunt aangeven;
  2. Het pakket wordt bij de buren afgeleverd. Hiervan zal je door middel van een briefje door de brievenbus op de hoogte worden gesteld;
  3. De postbode biedt het pakket de volgende werkdag opnieuw aan. Wanneer hij of zij er ook bij deze tweede poging niet in slaagt het pakket (bij de buren) af te leveren, wordt het naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Op vertoon van je legitimatie kun je het pakket daar vanaf de volgende dag binnen 3 weken afhalen.

Verzendkosten 

Je bestelling wordt gratis verzonden als je voor meer dan € 35,- hebt besteld. Is je bestelling kleiner? Geen probleem, we vragen dan een bijdrage per bestelling van € 5,95. Woon je in België of Luxemburg, dan bedraagt de bijdrage € 7,95 per bestelling.

Voor partners en scholen gelden andere tarieven. Dit moet apart ingeregeld worden.

Partners hebben gratis verzending bij bestellingen boven € 125,-. Onder dit bedrag gelden de normale verzendkosten. (€ 5,95 voor Nederland, € 7,95 voor België en Luxemburg)

Cadeautje laten bezorgen?

Wij leveren jouw bestelling op elk gewenst adres af: op je werkplek, bij familie, vrienden of buren. Vermeld het gewenste adres bij elke bestelling. Indien je geen ander afleveradres opgeeft, wordt het pakje verstuurd naar het factuuradres. 

Tijdens het afrekenproces kun je aangeven of je jouw bestelling als cadeau wilt laten inpakken en er eventueel een persoonlijk berichtje aan toevoegen. 

Ik heb een verkeerd afleveradres ingevuld. Wat nu?

Neem direct contact op met onze klantenservice (bij voorkeur bellen: 0318 769 286). Dan zijn er 3 mogelijkheden:

  1. Je pakketje ligt nog bij ons en wij veranderen het adres: Niets aan de hand.
  2. Je pakketje is al verwerkt of verzonden en de bezorger heeft dit nog in het bezit: Wij nemen contact op met de bezorger. We vragen of ze het pakketje kunnen afgeven op het juiste adres. Indien dat niet mogelijk is, vragen we of ze het naar ons kunnen terugsturen. Wij sturen het daarna naar jou. Helaas is dit dus niet altijd mogelijk.
  3. Je pakketje is al verwerkt of verzonden en de bezorger heeft dit al bezorgd: In dit geval kunnen we niets meer voor je doen.