Inglot Benelux maakt gebruik van Cookies om uw webervaring te verbeteren. We gaan er derhalve vanuit dat u hiermee akkoord gaat. close

Verificatie

Al geregistreerd?

Wachtwoord vergeten?

Maak een account aan

Voer emailadres in om account te creëren

Klachten en garantie


Hoe meld ik een klacht?

Als je een klacht hebt over onze service en/of producten, willen wij altijd zo snel mogelijk samen zoeken naar een passende oplossing. Helaas kan het soms voorkomen dat een product niet in orde blijkt te zijn, of dat er iets mis gaat met de levering. En omdat wij heel veel waarde hechten aan blije klanten, is het voor ons enorm belangrijk dat je eventuele klachten te allen tijde zo spoedig mogelijk aan ons meldt.


Door een bericht te sturen naar onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Ons team zal per geval beoordelen wat de beste oplossing is om jou tegemoet te komen.


LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht!



Help! Mijn bestelling is niet compleet aangekomen.

Blijkt bij levering van jouw bestelling dat er een product niet is geleverd, neem dan even contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Er kunnen meerdere redenen zijn waarom jouw bestelling niet volledig is geleverd: 

  • Jouw product bleek niet op voorraad te zijn; 
  • Jouw product bleek beschadigd te zijn;
  • Er is een fout gemaakt bij onze orderverwerking.

Wij proberen jou als klant altijd op tijd op de hoogte te brengen van het feit dat je bestelling niet compleet geleverd wordt. Helaas is dit niet altijd mogelijk vanwege de openings- en sluitingstijden van onze klantenservice. Door een bericht te sturen aan onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht.


LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht.



Ik heb een beschadigd product ontvangen

Is jouw product tijdens de verzending beschadigd geraakt? Dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Er wordt dan direct gekeken naar een passende oplossing. In de meeste gevallen zal er worden gevraagd om een afbeelding te sturen van het beschadigde item. Dat je hier als klant van INGLOT niets aan kunt doen, begrijpen wij volkomen. In dit soort gevallen zal je dan ook altijd schadeloos worden gesteld door ons. We zullen zorgen dat er zo snel mogelijk (kosteloos) een nieuw product naar jou wordt opgestuurd.



Garantie

Bij Inglot Benelux heb je op alle producten een garantie termijn van 14 dagen. Mocht binnen deze periode een item beschadigd zijn of krijg je last van een allergische reactie, meldt dit dan zo snel mogelijk aan onze klantenservice. Natuurlijk geldt de garantie op onze producten alleen wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is alleen gegrond als deze NIET is veroorzaakt door:

  • Opzettelijke beschadiging of door nalatigheid (bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade); 
  • Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud;
  • Uitzonderlijke slijtage;
  • Beschadiging door de producten niet op de juiste temperatuur te bewaren.



Klacht of defect binnen garantie

Als je jouw klacht aanmeldt, wordt gekeken of deze binnen de garantiebepalingen valt zoals omschreven in de algemene voorwaarden. Als de klacht gegrond is, zoals omschreven, komen alle kosten voor rekening van Inglot Benelux. We vragen je altijd melding te maken van jouw klacht bij onze klantenservice. We zullen je altijd zo snel mogelijk een passende oplossing bieden.



Klacht of defect buiten garantie

Is jouw aankoop buiten de garantietermijn van 14 dagen stuk gegaan, dan kun je altijd nog met een gegronde klacht bij ons terecht. Dit geldt natuurlijk ook wanneer je er buiten de garantietermijn achter komt dat jouw huid onverhoopt allergische reacties vertoont door onze producten. In dit geval proberen wij jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen.