Inglot Benelux maakt gebruik van Cookies om uw webervaring te verbeteren. We gaan er derhalve vanuit dat u hiermee akkoord gaat. close

Verificatie

Al geregistreerd?

Wachtwoord vergeten?

Maak een account aan

Voer emailadres in om account te creëren

Verzending & levertijd


Bij Inglot Benelux worden alle standaard bestellingen binnen Nederland met PostNL geleverd. Zo worden alle bestellingen die op werkdagen voor 13:00 uur worden gedaan, de eerst volgende werkdag geleverd. Je ontvangt van ons altijd een mailtje met een Track & Trace code van PostNL. Zo kun je precies zien wanneer jouw bestelling wordt geleverd. 

BESTELD OP....

VOOR 13.00 UUR

NA 13.00 UUR

MAANDAG

Levering dinsdag

Levering woensdag

DINSDAG

Levering woensdag

Levering vrijdag

WOENSDAG

Levering vrijdag

Levering vrijdag

DONDERDAG

Levering vrijdag

Levering zaterdag

VRIJDAG

Levering zaterdag

Levering dinsdag

ZATERDAG

Levering dinsdag

Levering dinsdag

ZONDAG

Levering dinsdag

Levering dinsdag


LET OP! 
Aangezien wij afhankelijk zijn van de postdiensten van PostNL, kan de levertijd door onvoorziene omstandigheden (zoals drukte of vakantieperiodes) soms iets langer zijn. 



Is jouw pakketje zoek geraakt?

Heb je binnen 5 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling. 



Niet thuis? Geen probleem!

Als je op het moment van bezorging niet thuis bent zijn er 3 mogelijke opties:

  1. De postbode laat een briefje in de brievenbus achter met daarop een code waarmee je via internet een nieuwe bezorgdag en eventueel andere locatie kunt aangeven;
  2. Het pakket wordt bij de buren afgeleverd. Hiervan zal je door middel van een briefje door de brievenbus op de hoogte worden gesteld;
  3. De postbode biedt het pakket de volgende werkdag opnieuw aan. Wanneer hij of zij er ook bij deze tweede poging niet in slaagt het pakket (bij de buren) af te leveren, wordt het naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Op vertoon van je legitimatie kun je het pakket daar vanaf de volgende dag binnen 3 weken afhalen.



Verzendkosten 

Standaard verzending Nederland (€4,95) & België (€7,95)

Voor het verzendklaar maken, controleren en het afleveren van de bestelling, betaal je een bijdrage per bestelling. Bij iedere bestelling onder de €50,- wordt een standaard verzendbijdrage van €4,95 doorberekend, ongeacht of het gaat om brievenbuspost of pakketpost. Bij iedere bestelling boven de €50,- is de verzending gratis. De verzendkosten voor een bestelling in België bedragen altijd €7,95, ongeacht of het gaat om brievenbuspost of pakketpost. Bij bestellingen boven de € 70,- is verzending naar België gratis.


Mocht je meerdere bestelling plaatsen op dezelfde dag of in één weekend, dan is het in sommige gevallen nog mogelijk om deze bestellingen samen te laten versturen. Neem op dezelfde dag vóór 15:00 uur telefonisch contact met ons op (als je meerdere bestellingen hebt geplaatst in één weekend, graag de eerstvolgende maandag voor 15.00 uur contact opnemen). Wanneer jouw eerste bestelling al verzendklaar is gemaakt, dan worden voor beide bestellingen apart verzendkosten in rekening gebracht. 



Cadeautje laten bezorgen?

Wij leveren jouw bestelling op elk gewenst adres af: op je werkplek, bij familie, vrienden of buren. Vermeld het gewenste adres bij elke bestelling. Indien je geen ander afleveradres opgeeft, wordt het pakje verstuurd naar het factuuradres. 

Tijdens het afrekenproces kun je aangeven of je jouw bestelling als cadeau wilt laten inpakken en er eventueel een persoonlijk berichtje aan toevoegen. Hiervoor betaal je een bijdrage van €2.



Ik heb een verkeerd afleveradres ingevuld. Wat nu?

Neem direct contact op met onze klantenservice (bij voorkeur bellen: 033 285 3785). Dan zijn er 3 mogelijkheden:

  1. Je pakketje ligt nog bij ons en wij veranderen het adres: Niets aan de hand.
  2. Je pakketje is al verwerkt of verzonden en de bezorger heeft dit nog in het bezit: Wij nemen contact op met de bezorger. We vragen of ze het pakketje kunnen afgeven op het juiste adres. Indien dat niet mogelijk is, vragen we of ze het naar ons kunnen terugsturen. Wij sturen het daarna naar jou. Helaas is dit dus niet altijd mogelijk.
  3. Je pakketje is al verwerkt of verzonden en de bezorger heeft dit al bezorgd: In dit geval kunnen we niets meer voor je doen.

Wanneer het adres foutief is ingevuld door de klant en INGLOT Benelux het verzonden pakket retour ontvangt zijn wij genoodzaakt de verzendkosten door te belasten.